fbpx

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Je kunt altijd ons (contactformulier – HYPERLINK CONTACT) invullen of bellen met onze klantenservice. 

Je kunt onze klantenservice bereiken op 010-2260203 . Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 – 17.00 uur. Ook kun je mailen naar klantenservice@niceable.nl of chatten met een medewerker via 06-85656976 (Whatsapp) .

ALGEMENE VRAGEN

Voor een klacht betreffende een artikel gekocht in de webshop kun je een mail sturen naar klantenservice@niceable.nl. Graag in de mail het bestel- en artikelnummer vermelden met een foto en een korte omschrijving van de klacht.

Voor een klacht betreffende een artikel gekocht in een Step By Step filiaal graag deze klacht laten afhandelen door een Step By Step bij jou in de buurt. Bewaar je bon goed en let op de (retourvoorwaarden – HYPERLINK RETOURVOORWAARDEN).

Voor een klacht over de webshop en/of een bestelling is de Niceable-klantenservice telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.00 uur. Wij zijn bereikbaar via 010 226 0203.

Een giftcard kan worden aangeschaft in onze (webshop – HYPERLINK GIFTCARD). Elke giftcard heeft een unieke code en kan alleen verzilverd worden in onze webshop. Vul tijdens het online bestellen bij je winkelwagen overzicht de code van je giftcard of tegoedbon in. Klik vervolgens op toepassen en het tegoed word automatisch verminderd van het totaalbedrag.  

BETALEN

Betaal bij Niceable met iDeal, creditcard of met PayPal. Je vindt hieronder meer informatie over de verschillende betaalwijzen. Het bankrekeningnummer vindt je bij (onze rekeningnummer-HYPERLINK)

Betalen via iDeal
Als je kiest voor betalen via iDEAL wordt je tijdens het bestelproces doorgeleid naar je eigen bank, waar de betaling voor je klaarstaat. Je kan dan op de gebruikelijke wijze online betalen.

Betalen via PayPal
PayPal is een veilige en gemakkelijke manier om online te betalen. Om gebruik te kunnen maken van PayPal open je eerst een PayPal rekening. Hierna kun je via jouw computer, tablet of smartphone overal en altijd met alleen jouw e-mailadres en wachtwoord veilig online betalen.

Betalen via creditcard
Niceable biedt je de mogelijkheid om online gemakkelijk en veilig met creditcard te betalen. Bij facturatie zal jouw creditcard worden belast met het bedrag van de bestelling. Jouw persoonlijke gegevens (adres, bestelgegevens, klantnummer etc.) worden bij ons uit alle formulieren door middel van SSL-beveiliging gecodeerd overgedragen. Daar zijn de gegevens beveiligd tegen toegang van onbevoegden.

Meer informatie over onze SSL-certificering vindt je onder (Veiligheid en privacy – HYPERLINK)

Wanneer je jouw online bestelling met creditcard wilt betalen, kies je tijdens het bestelproces voor ”Betalen met creditcard” en vervolgens de gewenste creditcard. Wij accepteren VISA en MasterCard. Aan het einde van het bestelproces hebben wij de volgende informatie nodig:
•    Kaartsoort
•    Kaarthouder
•    Creditcardnummer
•    Het uit drie cijfers bestaande controlegetal dat op de achterkant van de creditcard staat
•    De vervaldatum van de creditcard

Tenaamstelling: Step By Step Keizerswaard
IBAN: NL06 INGB 0007 8344 08
BIC: INGBNL2A

Let op! Vermeld bij een betaling altijd jouw klantnummer.

BESTELLEN EN BEZORGEN

Je kunt een bestelling plaatsen door bij een artikel je maat, eventueel de kleur en het aantal te selecteren en te klikken op ‘winkelwagen’. Het artikel wordt toegevoegd aan je winkelwagen. Als je klaar bent met shoppen, klik je op de winkelwagen in de rechter bovenhoek om je bestelling te plaatsen. Je vindt hier de prijs en beschikbaarheid van elk artikel. Je kunt er dan nog voor kiezen om je bestelling te wijzigen of om een kortingscode te te voegen. Bij de volgende stappen kun je aangeven waar je je bestelling wilt laten bezorgen. In de laatste stap kun je de betaalmethode selecteren. Na het afronden van jouw bestelling, gaat de order in verwerking en komt het zo spoedig mogelijk jouw kant op.

De bestelling wordt binnen 1-3 dagen (exclusief zondag) geleverd, tenzij anders vermeld.

Zoals je wellicht hebt gelezen is het bij postorderbedrijven enorm druk. Er wordt op dit moment in Nederland meer pakketten verstuurd dan normaal waardoor de distributiecentra echt vol zitten.

Hierdoor blijven sommige pakketten langer in onze magazijn wachten totdat de postorderbedrijf het komt ophalen. Het kan hierdoor gebeuren dat het de verzending nog enkele dagen vertraging oploopt. Wij hopen op je begrip.

Helaas kan het soms gebeuren dat de verzendingen vertraging oploopt. Wij informeren je dan zo snel mogelijk per e-mail.

Wanneer jouw bestelling lager dan € 100,- is dan zijn de verzendkosten € 5,95. Heb je voor meer dan € 100,- besteld dan is de verzending gratis.

Je kunt vanuit het buitenland bestellen indien je een afleveradres hebt in Nederland of Belgie.

Vul tijdens het online bestellen bij je winkelwagen overzicht de code van je cadeabon, giftcard of tegoedbon in. Klik vervolgens op toepassen en het tegoed word automatisch verminderd van het totaalbedrag.

RUILEN EN RETOURNEREN

Bij aankoop in de webshop mag je binnen 14 dagen retourneren mits de artikelen onbeschadigd en ongedragen zijn en de originele prijskaartjes er nog aan zitten.

Het is helaas niet mogelijk om artikelen te retourneren op onze Step By Step filialen.

Je betaalt geen retourkosten bij het retourneren van een online bestelling.

Artikelen die online zijn besteld kunnen niet geruild worden. Wil je een andere maat bestellen? Plaats dan een nieuwe bestelling.

Hergebruik de verzendzak of doos van jouw bestelling of verpak de artikel(en) in een degelijk plastic zak of doos en geef deze af bij een PostNL-servicepunt. Gebruik de retoursticker of noteer het volgende retouradres:

NICEABLE
Keizerswaard 95
3078AL Rotterdam

Houdt er rekening mee dat de oude verzendsticker verwijderd is of overgeplakt is door de retoursticker. Tevens niet vergeten om de ingevulde retourbon bij je retour te stoppen. Dit is zeer belangrijk voor een spoedige verwerking van jouw retour. Bewaar ook het bewijs van verzending dat je ontvangt van het PostNL-servicepunt. Hierop staat tevens de Track&Trace-code van de retourzending.

Wij zullen zo snel mogelijk, doch uiterlijk binnen 14 kalenderdagen na verwerking van je retourzending, alle betaalde aankoopbedragen terugbetalen, mits het artikel ongedragen en onbeschadigd is en het prijskaartje aangehecht is.

Let op! Je ontvangt geen e-mail als we jouw retourzending hebben ontvangen. Wanneer we jouw retourpakket hebben verwerkt brengen we je uiteraard per e-mail op de hoogte.

MIJN ACCOUNT

Voor een klacht betreffende een artikel gekocht in de webshop kun je een mail sturen naar klantenservice@niceable.nl. Graag in de mail het bestel- en artikelnummer vermelden met een foto en een korte omschrijving van de klacht.

Voor een klacht betreffende een artikel gekocht in een Step By Step filiaal graag deze klacht laten afhandelen door een Step By Step bij jou in de buurt. Bewaar je bon goed en let op de (retourvoorwaarden – HYPERLINK RETOURVOORWAARDEN).

Voor een klacht over de webshop en/of een bestelling is de Niceable-klantenservice telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.00 uur. Wij zijn bereikbaar via 010 226 0203.

Indien je je wachtwoord vergeten bent, ga je rechts bovenin naar ‘Mijn account’ en druk je vervolgens op inloggen. Op dit scherm vind je de regel ‘wachtwoord vergeten’. Vul je e-mailadres in en er wordt zo snel mogelijk een nieuw wachtwoord naar je gemaild.

Ga rechts bovening naar ‘Mijn account’ en klik vervolgens op ‘Mijn gegevens’. In het rechter menu vind je de optie ‘wachtwoord wijzigen’. Vul je huidige wachtwoord in en herhaal twee keer je nieuwe wachtwoord.